مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 17:262019-06-18فرهنگي

«خانه ما» چگونه به 10 سالگی می رسد/ از خانه ما تا خانه مسئولان راه زیادی است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین افشار تهیه کننده این مستند مسابقه ابتدا دلیل غیبت امین کفاش زاده دیگر کارگردان این کار را ساخت برنامه ای به نام کارساز عنوان کرد و توضیح داد: - خانه ما چگونه به 10 سالگی می رسد/ از خانه ما تا خانه مسئولان راه زیادی است! نشست خبری مستندمسابقه خانه ما ظهر امروز 28 خرداد با حضور حسین افشار تهیه کننده، احسان عمادی کارگردان و حسام اسلامی طراح و مشاور کارگردان در خانه مستند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین افشار تهیه کننده این مستند مسابقه ابتدا دلیل غیبت امین کفاش زاده دیگر کارگردان این کار را ساخت برنامه ای به نام کارساز عنوان کرد و توضیح داد: کارساز برنامه ای در فضای کسب و کار است که به زودی از شبکه سه پخش خواهد.

تهیه کننده این مستند مسابقه با بیان اینکه نزدیک به یک دهه است که از ساخت این مستند مسابقه می گذرد، گفت: تیم سناریونویسی و تیم خلاقیت این مستندمسابقه طراحی و باز طراحی خوبی داشته است.

وی افزود: در طول این سال ها یک استودیوی مجزا راه اندازی شد به نام استودیو نوین که کارش در زمینه مستند_ مسابقه است و کارهایی مانند ضد گلوله و فرمانده حاصل این استودیو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه ما» چگونه به 10 سالگی می رسد/ از خانه ما تا خانه مسئولان راه زیادی است!

«خانه ما» چگونه به 10 سالگی می رسد/ از خانه ما تا خانه مسئولان راه زیادی است!