مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 17:212019-06-18اقتصادي

جزییات بازگشت سرمایه 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در پروژه ترمینال سلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ساخت پروژه ترمینال گالری بین المللی سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) از سال 1389 آغاز شد، اما عدم تأمین مالی، - رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد در ترمینال سلام 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد، گفت: برگشت سرمایه گذاری از طریق در آمد های شهر فرودگاهی در حسابی تجمیع و با سودی 3 درصد بالاتر از تسهیلات بانکی، به بنیاد پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ساخت پروژه ترمینال گالری بین المللی سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) از سال 1389 آغاز شد، اما عدم تأمین مالی، اجرای پروژه را برای مدت زیادی به تعویق انداخت.

در سال 1394 طی مذاکراتی بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهر سازی مقرر شد پروژه به صورت BLT انجام شود.

این ترمینال امروز با حضور رییس جمهور، وز یر راه و شهرسازی، رییس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و جمعی از مقامات ارشد دولت افتتاح شد.

در این مراسم محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 تصمیم گرفت تغییراتی در پروژه ترمینال سلام ایجاد کند و ظرفیت این ترمینال را از 4 میلیون نفر به 5 میلیون نفر افزایش داد و طی توافقات انجام شده سر انجام بنیاد مستضعفان در سال 1396 احداث ترمینال بین المللی سلام را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشت سرمایه 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در پروژه ترمینال سلام

جزییات بازگشت سرمایه 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در پروژه ترمینال سلام