مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 16:302019-06-18اقتصادي

نمایش فرش های دستباف در همدان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان در تیرماه امسال خبر داد.

- حسین رجبیان در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه تعداد 80 واحد از شهرهای همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نایین، گنبد کاووس، بروجن، زنجان و کرمان محصولات خود را در فضایی به مساحت 5000 مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

وی ادامه داد: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش و تابلو فرش نفیس تبریز، فرش و تابلو فرش های قم، انواع فرش دستباف بیجار، افشار، بوکان، تکاب، شاهین دژ، سقز، یزد، کاشمر، اردکان، انواع گلیم و گبه و یلمه و فرش های بختیاری، ترکمن و … می شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می شود.

رجبیان عنوان کرد: در نمایشگاه امسال برنامه های ویژه ای نیز اجرا می شود که رنگ و رویی تازه به این نمایشگاه می بخشند که از این برنامه ها می توان به حضور اتحادیه صنف فرش فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان، ثبت نام و برگزاری دوره های قالی بافی و… اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرش دستباف از 2 تا 8 تیرماه در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار می شود، یادآور شد: ساعت بازدید از نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فرش های دستباف در همدان

نمایش فرش های دستباف در همدان