مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 16:202019-06-18فرهنگي

اکران «ما همه با هم هستیم» در سینماهای کرمان متوقف شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به لحاظ تبعات اجتماعی، دستور توقیف اکران فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم در سراسر سینماهای استان کرمان صادر شد.

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به لحاظ تبعات اجتماعی، دستور توقیف اکران فیلم سینمایی "ما همه باهم هستیم" در سراسر سینماهای استان کرمان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش های اجتماعی در بین اهالی مردم شریف استان کرمان در خصوص بازیگری از بازیگران این فیلم که در نقش فروشنده موادمخدر با لهجه مردم شریف استان کرمان ایفای نقش می نموده و موجب اعتراضات شدید مردمی ظرف یوم جاری شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان به اقدامات پیشگیرانه صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر گردیده است.

سالاری افزود: با عنایت به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکریز مقدم مبارزه با باندهای مواد مخدر وارداتی است علیرغم فشار مضاعف قاچاقچیان مواد مخدر که عمدتاً غیر بومی استان کرمان می باشند این استان به عنوان سنگری در جهت عدم توزیع مواد مخدر در داخل کشور عمل نموده است و شایسته نیست این چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «ما همه با هم هستیم» در سینماهای کرمان متوقف شد

اکران «ما همه با هم هستیم» در سینماهای کرمان متوقف شد