مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:402019-06-18سياسي

یادمان شهدای فرهنگی استان کردستان رونمایی شد


در آستانه برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره ملی 5400 شهید کردستان، آیین رونمایی از یادمان شهدای فرهنگی استان با حضور جمعی از مسئولان در اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای برنامه های گرامیداشت 5400 شهید استان، امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و جمعی از مسئولین استانی، آیین رونمایی از یادمان شهدای فرهنگی استان در ساختمان اصلی اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با بیان اینکه روز پنج شنبه 30 خرداد اجلاسیه پایانی کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان برگزار می شود، گفت: از حدود چهار سال پیش بعد از برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در استان، برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره انجام شده است.

رشید قربانی، ادامه داد: بعد از تصمیم برای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان، مصوب شد کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان تشکیل شود و خوشبختانه این کارگروه به صورت خود جوش در اکثر برنامه های فرهنگی پیشقدم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای فرهنگی استان کردستان رونمایی شد

یادمان شهدای فرهنگی استان کردستان رونمایی شد