مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:162019-06-18پزشكي

اسناد همه بیمارستان ها باید تا پایان سال الکترونیکی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت امروز در دوره ملی توانمندسازی رؤسای بیمارستان های دانشگاه ها ودانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور، - معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل در بیمارستان ها مدیریت تخت است، گفت: راهی جز الکترونیکی شدن خدمات نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت امروز در دوره ملی توانمندسازی رؤسای بیمارستان های دانشگاه ها ودانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور، اظهار داشت:درآمد اختصاصی دانشگاه ها از بیمارستان هاست، اما بعضی دانشگاه های کوچک تشکیلات زیادی دارند و ما در حال اصلاح این موضوع هستیم.

به شکلی که دانشگاه هایی داریم که بدهی 17 و 18 ماهه به کادر درمانی دارند، اما مطالبه بیمه آن ها 8 ماه است واین موضوع به دلیل قطور بودن حوزه ستادی آنهاست.

وی با تاکید بر نقش مهم مدیران بیمارستانی در سیستم درمانی، افزود: نباید مدیر بیمارستان به راحتی عوض شود چراکه با ثبات ترین آدم در دانشگاه ها باید رییس بیمارستان و مدیر مالی آن باشد.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هزار و 2 بیمارستان در کشور داریم و اکنون 47 درصد بیمارستان های ما زیر 100 تخت دارند و این در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد همه بیمارستان ها باید تا پایان سال الکترونیکی شود

اسناد همه بیمارستان ها باید تا پایان سال الکترونیکی شود