مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:552019-06-18اقتصادي

هزینه سالیانه 5000 میلیارد تومانی در ساخت وساز مدارس


رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور از هزینه سالیانه 5000 میلیارد تومانی در ساخت وساز مدارس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در نشست هم اندیشی سرپرست وزارت آمورش و پرورش با روسای دانشکده های معماری، مدیران کل و معاونین فنی استان ها در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با هزینه کرد حدود 3000 میلیارد تومان اعتبارات ملی و 2000 میلیارد تومان اعتبار استانی برای ساخت و ساز مدارس، یکی از بزرگترین دستگاه های تخصصی و اجرایی در حوزه ساخت و ساز در کشور است.

وی با اشاره به سابقه معماری مدارس ایرانی و برگزاری همایش های مربوطه از دهه 80 افزود: تأکید بر جمع آوری مدارس کوچک از خروجی های هفتمین همایش مدرسه و معماری ایرانی بود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: از سال گذشته عملیات تکمیل پروژه های حیات طیبه و مجتمع های آموزشی در دستور کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در هشتمین همایش معماری مدارس به معماری مدارس سبز پرداختیم لذا طرح ایجاد این نوع مدارس تهیه شده و در دستور کار قرارگرفته است.

رخشانی مهر گفت: فعالیت های سازمان نوسازی در حیطه مدارس سبز در حوزه اجرا و توسعه فرهنگ محیط زیست انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سالیانه 5000 میلیارد تومانی در ساخت وساز مدارس

هزینه سالیانه 5000 میلیارد تومانی در ساخت وساز مدارس