مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-18سياسي

شهرداری باید مسئولیت اجتماعی خود در برابر کودکان کار را ایفا کند


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم توجه به حقوق کودکان کار اظهارکرد: شهرداری باید مسئولیت اجتماعی خود را در برابر این کودکان ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: بازیافت زباله و منابع سرشار اقتصادی ناشی از این طلای کثیف سبب شده است تا ما شاهد شکل گیری مافیای منفعت گرای کثیفی باشیم که نه تنها محیط زیست شهر را قربانی منافع خود می کند بلکه با بهره کشی و استثمار کودکان کار اتباع بیگانه و آسیب دیدگان اجتماعی را به عنوان زباله گرد به خدمت می گیرد تا از جمع آوری و بازیافت زباله ها کیسه منافع خود را پرتر کنند.

وی افزود: فقدان نظارت دقیق و واگذاری مجوز جمع آوری زباله به پیمانکارانی که کودکان محروم را که برای نان ناچارند کار کنند را به کار می گیرند سبب شده تا شاهد پرسه 14 هزار زباله گرد در تهران باشیم که متأسفانه از این تعداد 4700 نفر یعنی یک سوم کودک هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه این وضع تأسف بار برای بخشی از کودکان شهر تهران قابل مشاهده است، اظهارکرد: شهرداری برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و مقابله با آسیب های اجتماعی بیش از پنج درصد بودجه سالانه خود را در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی صرف می کند؛ بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری باید مسئولیت اجتماعی خود در برابر کودکان کار را ایفا کند

شهرداری باید مسئولیت اجتماعی خود در برابر کودکان کار را ایفا کند