مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 19:162019-06-17دانش

دستور جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی در حاشیه یکصد و نوزدهمین جلسه نقشه جامع علمی کشور که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام دستور جلسه بعدی شورا گفت: جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی در حاشیه یکصد و نوزدهمین جلسه نقشه جامع علمی کشور که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال گذشته سند جامع روابط علمی بین المللی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد که سند توسعه همکاری های بین المللی نیز در این سند امده است.

وی با بیان اینکه این جلسه دومین جلسه پیگیری اجرای این سند بوده است که با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه تشکیل شد، اظهار کرد: در این جلسه ساز و کار هایی مورد بررسی قرار گرفت تا بتواند به تسهیل همکاری های بین المللی کمک کند.

عاملی از برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در روز سه شنبه هفته آینده خبر داد که با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یاد آور شد: در این جلسه به بررسی دستورات سند آموزش و تعلیم و تربیت جنسی و جنسیتی و بازنگری سند حجاب و عفاف پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد

دستور جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد