مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 17:152019-06-17فرهنگي

وضعیت توزیع کاغذ نشریات در یک ماه گذشته


نشست هم اندیشی مدیران روزنامه های کشور با معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در محل معاونت مطبوعاتی برگزار شد.

- معاون مطبوعاتی در حضور مدیران روزنامه های کشور تشریح کرد وضعیت توزیع کاغذ نشریات در یک ماه گذشته نشست هم اندیشی مدیران روزنامه های کشور با معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در محل معاونت مطبوعاتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان تصدی اش در این مسئولیت و برنامه هایی که قصد دارند به انجام برسانند، وضعیت توزیع کاغذ نشریات در یک ماه گذشته را تشریح کرد.

او درباره روند تشکیل کمیته کاغذ در معاونت مطبوعاتی با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: کمیته توزیع کاغذ مطبوعات از اردیبهشت ماه امسال با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود و توزیع مناسب و عادلانه کاغذ تشکیل شد و تا امروز تمام مصوبات خود را به صورت اطلاعیه اعلام کرده و موارد تخصیص یافته را نیز در جدول هایی به صورت شفاف در وب سایت معاونت مطبوعاتی منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع کاغذ نشریات در یک ماه گذشته

وضعیت توزیع کاغذ نشریات در یک ماه گذشته