مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:552019-06-17ورزشي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 خرداد ماه


سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات/ تبریک «لاریجانی» به تیم ملی والیبال ایران/ کارت زرد مجلس به آذری جهرمی/ درخواست نمایندگان از رییس جمهور برای صرف نظر از تشکیل وزارت بازرگانی و .

- سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات/ تبریک لاریجانی به تیم ملی والیبال ایران/ کارت زرد مجلس به آذری جهرمی/ درخواست نمایندگان از رییس جمهور برای صرف نظر از تشکیل وزارت بازرگانی و .

از جمله مهمترین اخبار امروز (دو شنبه) 27 خرداد 1398 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوالات آقای بیت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس و محمود نگهبان سلامی به همراه تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

علی لاریجانی در سخنان قبل از دستور کار امروز در لیگ جهانی را قرائت کرد.

ناطقین امروز مجلس نماینده بناب: *** نماینده مردم اهر و هریس در جریان طرح سوال خود از وزیر ارتباطات در خصوص ارتباطات تلفن همراه، اینترنت و تلفن ثابت در روستاها با تأکید بر ضرورت توسعه متوازن اینترنت در بخش های مختلف کشور گفت که تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس کواکبیان: *** در جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از رییس جمهور خواستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 خرداد ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 خرداد ماه