مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:352019-06-17اجتماعي

والدین ایرانی بهترین دانش آموزان جهان هستند


«شما تنها آموزگار مدرسه، کارآموز فنی حرفه ای کلاس علوم، راننده آژانس، عمه، دایی، عمو و دوست یکرنگ فرزندتان نیستید، نقش های دیگری هم دارید که باید بخوبی از عهده آنها برآمده باشید ازجمله نقش حیاتی عابربانک، - شما تنها آموزگار مدرسه، کارآموز فنی حرفه ای کلاس علوم، راننده آژانس، عمه، دایی، عمو و دوست یکرنگ فرزندتان نیستید، نقش های دیگری هم دارید که باید بخوبی از عهده آنها برآمده باشید ازجمله نقش حیاتی عابربانک، کارگر خدمات، پلیس، مکانیک و هزار و یک مسئولیت جانفرسای دیگر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: شما به عنوان پدر یا مادر، دقیقاً چه نقشی در خانه دارید؟ می خواهید بگویید معلوم است پدر یا مادر هستیم و وظیفه داریم به تربیت فرزندان برسیم و امنیت و خورد و خوراک شان را تأمین کنیم و از این حرف ها.

اشتباه می کنید؛ شما هزار و یک نقش برعهده گرفته اید الا نقش پدر یا مادر بودن.

عصبانی نشوید الان عرض می کنم؛ قبل از هر مسئولیتی شما معلم و آموزگار فرزندتان هستید، وظیفه دارید به درس و مشق بچه برسید، املا بگویید، انشا بنویسید، کاردستی بسازید و از این لوازم برقی به آن گلفروشی و از این ابزارفروشی به آن نجاری بروید که دلبندتان سر کلاس علوم کم نیاورد و بدتر از همه کاربرگ چهار صفحه ای روزانه را حل کنید که میزان سواد شما را در زمینه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین ایرانی بهترین دانش آموزان جهان هستند

والدین ایرانی بهترین دانش آموزان جهان هستند