مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:162019-06-17سياسي

گلایه وزیر کشور از عملکرد بانک ها در مناطق سیل زده/ به وظیفه خود عمل نکردید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: - وزیر کشور گفت: علی رغم جلسات متعددی که با بانک ها برگزار کرده ایم بانک ها در زمینه فعالیت خودشان در مناطق سیل زده عقب هستند، طبق صورت جلسه ها قرار بوده تا آخر خرداد قرارداد ها منعقد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: در دوره مقابله به نسبت حجم سیل تلاش شد تا خسارت ها به حداقل برسد.

وی افزود: در بحث امدادرسانی و نجات با کمک مردم و دستگاه های اجرایی مشکلات رفع شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در مرحله بازسازی و نوسازی کار را به چند بخش تقسیم کردیم، مرحله مصوبات بود که دولت تمامی مصوبات را تصویب کرد.

وی ادامه داد: مقدمات و آماده سازی ارزیابی دستگاه های اجرایی هم به خوبی انجام شد و به نهاد هایی که برای تأمین اعتبار لازم بود این ارزیابی ها ارسال شده است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: آن چیزی که ما از خسارات برآورد کرده بودیم و آن چیزی که در واقعیت وجود دارد متفاوت است در واقعیت خسارات های بیشتری وجود دارد که باید به فکر تأمین آن ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه وزیر کشور از عملکرد بانک ها در مناطق سیل زده/ به وظیفه خود عمل نکردید

گلایه وزیر کشور از عملکرد بانک ها در مناطق سیل زده/ به وظیفه خود عمل نکردید