مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:002019-06-17سياسي

مدیرعامل پیشین بانک سرمایه: تمام فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است


مدیرعامل پیشین بانک سرمایه که به عنوان یکی از متهمان این پرونده در حال محاکمه است می گوید که تمام فعالیتش در زمان هیئت مدیره وقت، در چارچوب بانکداری بدون ربا بوده است.

- مدیرعامل پیشین بانک سرمایه: تمام فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است مدیرعامل پیشین بانک سرمایه که به عنوان یکی از متهمان این پرونده در حال محاکمه است می گوید که تمام فعالیتش در زمان هیئت مدیره وقت، در چارچوب بانکداری بدون ربا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین بانک سرمایه ضمن تفهیم مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری اظهار کرد: اتهامات محمدرضا خانی فرزند اسفندیار، حسب کیفرخواست تنظیمی از سوی دادسرای ناحیه 36 تهران در تاریخ 27 اسفندماه 97 قرائت شد.

وی از متهم خانی خواست در جایگاه حاضر شود و گفت: شما متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام پولی کشور و 13 فقره خیانت در امانت به ارزش 13 میلیارد و 390 هزار و 40 میلیون ریال، تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش 3 میلیارد و 653 میلیون ریال بابت دریافت فرش های نفیس از آقای عظیم زاده، 640 هزار یورو از داریوش امانی، یک میلیارد ریال از قاسم خلیل خلیلی برای خرید بی ام و، دو میلیارد و 160 میلیون ریال از شرکت سایه گستر، آیا اتهامات ذکر شده را قبول دارید؟ محمدرضا خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پیشین بانک سرمایه: تمام فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است

مدیرعامل پیشین بانک سرمایه: تمام فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است