مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 09:452019-06-17ورزشي

مدیران پرسپولیس و برانکو؛ کاسه صبری که لبریز شد، آبرویی که ریخت


تلاش های مدیران باشگاه پرسپولیس برای انجام تعهدشان نسبت به کادر فنی کروات تیمشان خیلی دیرتر از آن چه هواداران فکر می کردند انجام شد.

- مدیران پرسپولیس و برانکو؛ کاسه صبری که لبریز شد، آبرویی که ریخت تلاش های مدیران باشگاه پرسپولیس برای انجام تعهدشان نسبت به کادر فنی کروات تیمشان خیلی دیرتر از آن چه هواداران فکر می کردند انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر در دورترین فاصله نسبت به باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

با وجود اینکه بارها و بارها از سوی مدیران پرسپولیس از جمله مهدی محمدنبی و همین طور ایرج عرب عنوان شده بود پرسپولیسی ها با سرمربی کروات تیم شان یک فصل دیگر قرارداد دارند و مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد اما تقریباً همه نزدیکان باشگاه می دانستند که برانکو روزی که قرار است پس از قهرمان کردن تیم اش در جام حذفی ایران را ترک کند احتمال بازگشتش نزدیک به صفر است.

برانکو ایوانکوویچ که چهار سال پیش با تلاش های محمدحسین نژادفلاح به ایران آمد و سرمربی پرسپولیس شد روزهای رویایی را برای هواداران تیم سرخ پوش پایتخت رقم زد؛ تیمی که در آن سال ها با مشکلات عدیده ای مواجه بود و در آرزوی به دست آوردن سهمیه آسیایی بود با هدایت مرد کروات به تیمی تبدیل شد که در سال اول نایب قهرمان و در ادامه سه فصل پیاپی قهرمان لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پرسپولیس و برانکو؛ کاسه صبری که لبریز شد، آبرویی که ریخت

مدیران پرسپولیس و برانکو؛ کاسه صبری که لبریز شد، آبرویی که ریخت