مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 09:252019-06-17بين الملل

پرچم آمریکا همیشه همراهشان است


مرکز پروازهای فضایی گادرد در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری، گفته است ما هر جا که برویم پرچم مان همراهمان است.

- "مرکز پروازهای فضایی گادرد" در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری، گفته است ما هر جا که برویم پرچم مان همراهمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر کجا که برویم، هر کجا که کاوش کنیم، پرچم ایالات متحده آمریکا را با خود حمل می کنیم این جمله ای بود که مرکز پروازهای فضایی گادرد در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار چند تصاویر نوشت.

مرکز پروازهای فضایی گادرد به همین منظور تصاویری را که طی مأموریت های مختلف، پرچم ایالات متحده را حمل کرده و تصویری را با آن ثبت کرده اند، منتشر نمود.

1.

جیمز.

اچ.

نیومن (James H.

Newman) فضانورد آمریکایی ناسا در سفینه شاتل فضایی و در حالیکه تلسکوپ فضایی هابل در پشت آن قرار داشت طی مأموریت سرویس بی 3 (Servicing Mission 3B) در پنج مارس 2002 کنار پرچم ایالات متحده آمریکا تصویری از خود ثبت کرد.

2.

فضانوردان در هنگام آزمایش سپر خورشیدی تلسکوپ فضایی جیمز وب در اکتبر 2014 تصاوی از خود ثبت نمودند که در آن نیز می توانیم پرچم ایالات متحده را مشاهده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم آمریکا همیشه همراهشان است

پرچم آمریکا همیشه همراهشان است