مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 08:252019-06-17بين الملل

پلیس ژاپن عامل حمله به مامور پلیس در نزدیکی محل برگزاری اجلاس گروه 20 را دستگیر کرد


پلیس ژاپن امروز دوشنبه مردی را که عامل حمله با چاقو به یک افسر پلیس این کشور بوده و اقدام به دزدیدن اسلحه این افسر در منطقه ای در نزدیکی شهر اوزاکا، - میزبان نشست چند روز دیگر گروه 20، کرده بود دستگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام محلی پلیس ژاپن اعلام کرد، این متهم که 33 سال سن دارد، زمانی دستگیر شد که روی یک نیمکت دراز کشیده بود و اسلحه سرقتی را نیز در زیر نیمکت جاسازی کرده بود.

این فرد اتهامات خود را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، در همین حال یوشیهیده سوگا، دبیر ارشد کابینه ژاپن در یک کنفرانس خبری اظهار کرد: ما با جدیت این واقعه را در نظر میگیریم؛ واقعه ای که باعث به وجود آمدن اضطراب زیادی در میان شهروندان ما شده است.

وی افزود: در حالی که چند روز دیگر قرار است نشست گروه 20 در ژاپن برگزار شود، ما قصد داریم حتی بیش از پیش سطح هوشیاری امنیتی و نگهبانی را تقویت کنیم.

مقامهای ژاپن اعلام کردند، روز یکشنبه که این حمله رخ داد، عملیات جستجوی گسترده ای را برای یافتن عامل این حمله آغاز کردند.

این حمله در شهر سویتا واقع در غرب ژاپن رخ داد و گزارش شد که افسر پلیس بعد از چاقو خوردن در برابر یک کیوسک مخصوص نیروهای پلیس روی زمین افتاده است و امروز نیز گزارش شد که وضعیت وی وخیم بوده و او همچنان در اغما به سر میبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس ژاپن عامل حمله به مامور پلیس در نزدیکی محل برگزاری اجلاس گروه 20 را دستگیر کرد

پلیس ژاپن عامل حمله به مامور پلیس در نزدیکی محل برگزاری اجلاس گروه 20 را دستگیر کرد