مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 07:452019-06-17اجتماعي

خیزش گرد و خاک در تعدادی از استان های کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش احتمالی گرد و خاک در زابل، غرب و جنوب غرب کشور، سمنان، اصفهان، یزد، قم و مرکزی طی روزهای آتی خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در نوار شمالی کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز (دوشنبه 27 خردادماه) در برخی از نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، سواحل دریای خزر، شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همچنین در روز آینده (سه شنبه 28 خردادماه) در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، سواحل دریای خزر و غرب خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه (29 تا 31 خردادماه) در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه تاکید کرد: از امروز تا اواخر هفته به ویژه از بعدازظهر فردا در مناطق شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و خاک در تعدادی از استان های کشور

خیزش گرد و خاک در تعدادی از استان های کشور