مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 00:462019-06-16فرهنگي

واکنش عجیب مدیر دولتی به منتقدان ابتذال در نمایش خانگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم داروغه زاده، یادداشتی در فضای مجازی منتشر کرده که در آن نوشته است: هزاران ساعت فیلم و سریال با ضوابط جمهوری اسلامی در شبکه نمایش خانگی و از طریق وی او دی منتشر می شود و مخالفان با سیاه نمایی و برجسته سازی .

- معاون نظارت و ارزشیابی ریاست سازمان سینمایی، در یادداشتی عجیب با مخالف توصیف کردن منتقدان شبکه نمایش خانگی، این منتقدان را به توسعه شبکه های ماهواره ای و تارنماهای مستهجن متهم کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم داروغه زاده، یادداشتی در فضای مجازی منتشر کرده که در آن نوشته است: هزاران ساعت فیلم و سریال با ضوابط جمهوری اسلامی در شبکه نمایش خانگی و از طریق وی او دی منتشر می شود و مخالفان با سیاه نمایی و برجسته سازی خطاهای اندک این رسانه های دارای مجوز ارشاد، ناخواسته به توسعه شبکه های ماهواره ای و سایت های مستهجن بدون مجوز کمک می کنند.

نکته مهم این است که اغلب سریال های در حال انتشار در شبکه نمایش خانگی، فاقد ارزش محتوایی بوده و برخی از آنها در جهت محتوای تارنماهای مستهجن و شبکه های ماهواره ای، مروج روابط نامتعارف و فروپاشی خانواده هستند.

یعنی برخی از این محصولات با مجوز وزارت ارشاد، همان تأثیر برنامه های غیرمجاز را بر مخاطبی که به مجوز دولت اعتماد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عجیب مدیر دولتی به منتقدان ابتذال در نمایش خانگی

واکنش عجیب مدیر دولتی به منتقدان ابتذال در نمایش خانگی