مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 23:302019-06-16سياسي

فرصت 5 روزه اعتراض به نتایج انتخابات نشریات دانشجویی


معاون فرهنگی وزیر علوم از فرصت 5 روزه به معترضان نتایج انتخابات نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: نتایج اعتراضات بعد از 5 روز در وزارت علوم بررسی خواهد شد.

- دکتر غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در تشریح جزییات برگزاری انتخابات نشریات دانشجویی و طرح برخی ادعاها در خصوص تخلفات در روند برگزاری این انتخابات اظهار کرد: ما بر اساس گزارش هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات موظف بودیم به لحاظ قانونی اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این انتخابات داشته باشیم و این اطلاع رسانی نیز ابتدا مربوط به انتخابات مرحله اول بود که در این انتخابات یک نفر که بیشترین رأی از آن خود کرده بود، برگزیده شد اما رأی نفرات دوم و سوم به دلیل مساوی بودن مجدداً در مرحله دوم برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: گزارش نتایج انتخابات نفرات اول و دوم انتخابات نشریات دانشجویی نیز اعلام و نتیجه بررسی ها توسط وزارت علوم اطلاع رسانی شده است، بنابراین کسانی که به شیوه و نتایج انتخابات اعتراض داشته باشند بر اساس قانون تا 5 روز آینده فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون فرهنگی وزیر علوم همچنین خاطر نشان کرد: معترضان به نتایج انتخابات نشریات دانشجویی از طریق دبیرخانه نشریات وزارت علوم نظرات خود را بیان کنند و ما نتایج را بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 5 روزه اعتراض به نتایج انتخابات نشریات دانشجویی

فرصت 5 روزه اعتراض به نتایج انتخابات نشریات دانشجویی