مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 13:052019-06-16اقتصادي

کدام استان ایران بهترین گل رز را تولید می کند؟


رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه خراسان رضوی مدعی شد در حال حاضر به دلیل بالا بودن سطح تکنیک، استان خراسان رضوی بهترین گل رز ایران را تولید می کند.

- مهدی سمنگانی در میزگردی با موضوع گل و مشکلات تولید و عرضه آن که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با بیان اینکه گل و گیاه متولی دارد، اظهار کرد: متولی بخش حاکمیتی آن جهاد کشاورزی و متولی بخش خصوصی آن اتحادیه تولیدکنندگان است.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار اتفاقات خوبی رخ داده است.

سال 97 قبل از مناسبت هایی همچون روز مادر و روز عشق، کمیته نرخ گذاری محصولات گلخانه ای که گل های زینتی نیز زیر مجموعه آن است تشکیل شد، در این کمیته نماینده وزارت جهاد کشاورزی، ستاد تنظیم بازار، نماینده اتحادیه تولید کنندگان و عمده فروشان حضور داشتند و بر اساس دستورالعمل های موجود نرخ گذاری داخلی انجام شد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه خراسان رضوی بیان کرد: قیمت عمده گل رز در بالاترین کیفیت که فوق ممتاز است سال 96 بسته 20 تایی آن با قیمت 150 هزار تومان عرضه می شد و امسال با قیمت 200 هزار تومان یعنی تنها 25 درصد افزایش قیمت ارائه شد، در صورتی که نهاده های مربوط به آن 300 درصد افزایش قیمت داشت اما با هماهنگی نمایندگان تولیدکنندگان برای پیک مصرف بازار، این گاف را گرفتیم و اجازه ندادیم که مردم این افزایش قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استان ایران بهترین گل رز را تولید می کند؟

کدام استان ایران بهترین گل رز را تولید می کند؟