مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 11:402019-06-16اجتماعي

موافقت پلیس با افزایش اعتبار گذرنامه ها


فرمانده نیروی انتظامی از موافقت پلیس با افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار حسین اشتری در سفر به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حرفه ای تر شدن عملکرد نیروی انتظامی در سالهای اخیر گفت: افزایش و تنوع جرایم، نیروی انتظامی را به سمت حرفه ای شدن سوق داده و امروز با آموزش های لازم عملکرد مأموران انتظامی نسبت به سال های گذشته حرفه ای تر شده است.

وی از ارتقای تجهیزات و تکنولوژی به کار گرفته شده در مأموریت های انتظامی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا موجب شده تا هم در زمینه کشف و هم در زمینه برخورد با جرایم بتوانیم عملکرد موثرتری داشته باشیم.

امروز کشفیات ما نسبت به وقوع جرایم رشد بیشتری دارد و همه اینها مربوط به حرفه ای تر شدن عملکرد پلیس و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا است.

اشتری در ادامه در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین گفت: نیروی انتظامی تمام زیرساخت های لازم در پایانه مرز خسروی را دارد و آمادگی پذیرش زائران اربعین در این مرز را داریم اما برای بازگشایی مرز خسروی باید توافق بین مسئولان کشور ایران و عراق صورت بگیرد و در صورت امضای این توافقنامه آمادگی داریم خدمات لازم را به زوار ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت پلیس با افزایش اعتبار گذرنامه ها

موافقت پلیس با افزایش اعتبار گذرنامه ها