مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 08:352019-06-16سياسي

چرایی برگزار نشدن نمایشگاه گل را از من بپرسید


دبیر شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات گفت: مسئولان اگر به دنبال دلیل عدم برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات هستند، باید با من تماس بگیرند و مشکلات و درد دل ها را بشنوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو گزارش منتشر شده از سوی این خبرگزاری، با عنوان این ثروت گروگان گرفته شده! که به عدم برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه گل و گیاه محلات در سال 98 پرداخته بود، دبیر نمایشگاه شانزدهم در واکنش به این گزارش ضمن قدردانی از نگاه مثبت و دغدغه مندانه ایسنا در تماس با این خبرگزاری بیان کرد: چهار دوره دبیر نمایشگاه گل و گیاه محلات بوده ام و معتقدم لازم است در کنار علل برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه به مشکلات و موانع موجود در بر سر راه صنعت گل محلات و نمایشگاهش توجه شود.

مجتبی ابراهیمی با تاکید بر اینکه 4 دوره نمایشگاه را برگزار کردم و تنها کسی که نگاه دلسوزانه به نمایشگاه داشت، احمد سجادی فرماندار سابق شهرستان محلات بود، افزود: پس از برگزاری 13 دوره، نمایشگاه در نهایت با بی مهری مسئولان محلی و استانی مواجه و دچار وقفه ای دو ساله شد، اما حضور سجادی نگاه جدیدی به نمایشگاه بخشید.

وی تصریح کرد: در گزارش ایسنا رییس سازمان صمت استان مرکزی نمایشگاه گل و گیاه محلات را برند می نامد که باید برگزار شود، درست است که نمایشگاه برند است و محلات رتبه اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی برگزار نشدن نمایشگاه گل را از من بپرسید

چرایی برگزار نشدن نمایشگاه گل را از من بپرسید