مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 18:452019-06-15فناوري

کنترل خودرو از سوی راننده با کمک فناوری بومی و یک تماس تلفنی


یک شرکت دانش بنیان سامانه ای حفاظتی برای خودرو طراحی و به بازار تجاری عرضه کرده است که بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از تماس تلفنی، می تواند کنترل بخش های گوناگون خودرو را با دقتی بالا و از راه دور در اختیار مالک آن قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا فیاض بخش، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که ما به کمک دانش فنی بومی متخصصان، توانسته ایم بخش قابل توجهی از ایرادهای نمونه های خارجی را در نمونه ایران ساخت سامانه حفاظتی ماهواره ای خودرو برطرف کنیم، درباره این سامانه حفاظتی گفت: سیستم حفاظتی خودرو با استفاده از ماهواره و تلفن همراه، بر روی تمامی خودروها نصب می شود.

این سامانه با استفاده از ماهواره های مکان نما، سیگنال های موبایلی بدون نیاز به بستر اینترنت، ردیابی، رهگیری، کنترل و اطلاع دقیق از شرایط خودرو را ممکن می کند.

وی افزود: تلفیق فناوری موبایل و سیستم های امنیتی و حفاظتی خودرو منجر به شکل گیری ایده این سامانه شد و با استفاده از فناوری بومی، نمونه ایران ساخت این دستگاه در کشور به تولید انبوه رسیده است.

به گفته این فعال فناور، این سامانه با تعداد زنگ های موبایل، امکان کنترل بخش های گوناگون ماشین را در اختیار کاربر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل خودرو از سوی راننده با کمک فناوری بومی و یک تماس تلفنی

کنترل خودرو از سوی راننده با کمک فناوری بومی و یک تماس تلفنی