مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 21:062019-06-12دانش

وزیر علوم وارد تبریز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر غلامی به منظور شرکت و سخنرانی در چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر های اسلامی و صنایع دستی که روز پنج شنبه برگزار می شود، - دکتر منصور غلامی، وزیر علوم عصر چهارشنبه وارد تبریز شدند و مورد استقبال دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و روسای دانشگاه های استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر غلامی به منظور شرکت و سخنرانی در چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر های اسلامی و صنایع دستی که روز پنج شنبه برگزار می شود، به تبریز سفر کرده و قرار است با روسای دانشگاه های استان دیدار و گفتگو کند.

بهره برداری از کتابخانه مرکزی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و نیز کتابخانه مرمت و بازسازی شده دانشکده معماری دانشگاه از برنامه های وزیر علوم در سفر به تبریز به شمار می رود.

دکتر غلامی را در این سفر دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری، دکتر علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و دکتر حمید آقاجانی، دستیار وزیر علوم همراهی می کنند.

چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر های اسلامی و صنایع دستی، همراه با کنگره بین المللی نقش زنان در صنایع دستی جهان اسلام 23 الی 25 خردادماه به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم وارد تبریز شد

وزیر علوم وارد تبریز شد