مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 13:412019-06-12ورزشي

عرب: مصاحبه برانکو قبل از نامه باشگاه بوده است/ هواداران مراقب حاشیه ساز ها باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایرج عرب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با اقدام های صورت گرفته در روزهای گذشته و مسائل مطرح شده در روز سه ‎شنبه اظهار داشت: - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شخصا با آقای برانکو صحبت کردم و گفت: به آن شکل صحبت نکرده بود، هواداران مراقب حاشیه سازی ها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایرج عرب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با اقدام های صورت گرفته در روزهای گذشته و مسائل مطرح شده در روز سه ‎شنبه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با وجود همه سختی ها و ناملایماتی که صورت گرفت تا تمرکز و امکان های ما را برای تهیه منابع مالی بر هم بزند با تلاش مجموعه مدیریتی از جمله هیأت مدیره محترم و با همکاری اسپانسر موفق به تامین مالی برای اجرای برنامه های خود از جمله توافق با سرمربی تیم شد.

50 درصد از مبلغ، به دو بخش کلی پاداش قهرمانی، راهیابی تیم به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیش پرداخت فصل آینده اختصاص یافته است.

وی درباره نگرانی های پیش آمده پس از انتشار مصاحبه ای از سوی سرمربی با رسانه ای در کرواسی، ادامه داد: در این ارتباط گفتگویی با آقای ایوانکوویچ داشتم که روی دو نکته تاکید کردند و گفتند این مصاحبه قبل از آن بود که نامه باشگاه را در ارتباط با دریافت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرب: مصاحبه برانکو قبل از نامه باشگاه بوده است/ هواداران مراقب حاشیه ساز ها باشند

عرب: مصاحبه برانکو قبل از نامه باشگاه بوده است/ هواداران مراقب حاشیه ساز ها باشند