مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 07:402019-06-12اجتماعي

وقوع گرد و خاک در زابل و خوزستان


مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان و در جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل طی امروز و فردا (22 و 23 خردادماه) خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان و در جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل طی امروز و فردا (22 و 23 خردادماه) خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: براساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی، امروز(22 خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البرز غربی و مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا تا یکشنبه آینده (23 تا 26 خردادماه) در برخی نقاط استان های واقع در نوار شمالی در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهارکرد: امروز (22 خردادماه) در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و از بعد از ظهر امروز طی روز آینده در جنوب غرب کشور در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع گرد و خاک در زابل و خوزستان

وقوع گرد و خاک در زابل و خوزستان