مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 14:252019-05-27بين الملل

گزارشی از یک شب زنده داری متفاوت


در شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان پایگاه های انتقال خون، میعادگاه عاشقانی است که در کنار هم جمع می شوند تا با اهدا خون به بیماران نیازمند زندگی دوباره ببخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندساعتی از افطار گذشته است، همه آماده اند که خودشان را به مساجد و امامزاده های سطح شهر برسانند و با گفتن الغوث؛ الغوث از خداوند یاری بطلبند تا بتوانند در مسیر بندگی قدم بردارند.

من نیز راهی یکی از امامزاده های شهر می شوم، به خیابان طالقانی قزوین که می رسم با فوج عظیمی از مردم روبه رو می شوم، صف طولانی کشیده شده و افراد با ظواهر مختلف در صف هستند، گویا صف نذری است، نزدیک تر می شوم، درست حدس زدم، اینجا صف نذری است.

اما چیزی به کسی نمی دهند، اینجا میعادگاه عاشقانی است که در شب های قدر دور هم جمع می شوند تا یک سنت حسنه را به جا بیاورند، آن ها آمده اند که نذر خود را ادا کنند.

سالن پذیرش مرکز انتقال خون قزوین دیگر گنجایش ندارد؛ پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد همه با یک هدف مشترک آمده اند، کمک به همنوعان خود در عزیزترین شب های ماه رمضان.

وارد حیاط می شوم، عده ای دور دستگاه نوبت دهی جمع شده اند و منتظر هستند که نوبت پذیرش شود، هرچند دقیقه یک بار از بلندگو یک شماره خوانده می شود شماره 218 به معاینه شماره 342 به پذیرش .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از یک شب زنده داری متفاوت

گزارشی از یک شب زنده داری متفاوت