مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 11:062019-05-27حوادث

کارگاه تولید کفش در سپهسالار آتش گرفت


ساعت 22 و 11 دقیقه یکشنبه (5 خرداد) آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان صف، کوچه آزادی خواه به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی سه طبقه ای در خیابان صف (سپهسالارسابق) تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی گفت: ساعت 22 و 11 دقیقه یکشنبه (5 خرداد) آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان صف، کوچه آزادی خواه به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی درباره جزییات این حادثه گفت: محل آتش سوزی ساختمانی سه طبقه و شش واحدی بود که در هر طبقه دو واحد حدوداً 50 متری وجود داشت و تمام این واحد ها کاربری تولید یا انبار کیف و کفش داشتند.

یکی از این واحد ها به وسعت 40 متر در طبقه اول دچار آتش سوزی شده بود و افراد در این کارگاه و دیگر واحد های ساختمان مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که شعله های آتش چند نفر از کارگران را در واحدی که دچار آتش سوزی شده گرفتار کرده است، بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و سه کارگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تولید کفش در سپهسالار آتش گرفت

کارگاه تولید کفش در سپهسالار آتش گرفت