مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 08:112019-05-27حوادث

اشرار مسلح رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به شهادت رساندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اظهار داشت: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشتزنی .

- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان کوروش حاجی مرادی رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اظهار داشت: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشتزنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو در صدد متوقف نمودن آن در شهرک جهاد برمی آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این درگیری سروان کوروش حاجی مرادی زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و در شب شهادت مولی متقیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار مسلح رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به شهادت رساندند

اشرار مسلح رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به شهادت رساندند