مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 23:502019-05-26اقتصادي

هیچ تصمیمی در صنعت خودروسازی بدون دخالت دولت گرفته نمی شود


گرد همایی بزرگ متولیان بهره وری روز یکشنبه 5خردادماه با حضور رییس سازمان ملی بهره وری ایران، رییس سازمان اداری و استخدامی و جمعی از فعالان این حوزه در ایوان شمس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره وری ایران در این مراسم بابیان اینکه بهره وری سهم مدیریت در توسعه اقتصادی یک کشور است گفت: همه مدیران چه مدیرانی که در حوزه عملیاتی کار می کنند و چه مدیرانی که در حوزه لجستیک و حوزه های سیاست گذاری کار می کنند یک سهمی در رشد اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه همه ما باید وظیفه خودمان را برای ایفای این نقش و سهم پیدا کنیم گفت: بهره وری مهم ترین عامل رشد بلندمدت یک کشور است که باعث بهبود رفاه عمومی می شود و یکی از مهم ترین شاخصه های اقتصاد کلان است.

این نگاه و تمرکز بر بهره وری از زاویه اهمیت علم اقتصاد و فضای اقتصادی چالش مهمی است که امروزه در کشور با آن مواجه هستیم.

رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: بهره وری را به عنوان یک مفهوم عام شاید هنوز به طور دقیق نتوانسته ایم در حوزه های مختلف ابعاد آن را روشن کنیم.

وی افزود: کار سازمان ملی بهره وری ایران و متولیان بهره وری در بخش های مختلف در درجه اول جا انداختن این مفهوم است و اینکه نقش بهره وری در هر حوزه کاری به طور دقیق مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تصمیمی در صنعت خودروسازی بدون دخالت دولت گرفته نمی شود

هیچ تصمیمی در صنعت خودروسازی بدون دخالت دولت گرفته نمی شود