مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 21:162019-05-26سياسي

تصویب آیین نامه اجرایی قانون بودجه 98 با رویکرد ایجاد و تثبیت اشتغال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن تصویب اختصاص اعتبار برای جبران خسارات خشکسالی در باهوکلات چابهار، - هیأت دولت در جلسه ای به ریاست رییس جمهور، ضمن تصویب اختصاص اعتبار برای جبران خسارات خشکسالی در باهوکلات چابهار، دو آیین نامه اجرایی قانون بودجه را به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن تصویب اختصاص اعتبار برای جبران خسارات خشکسالی در باهوکلات چابهار، دو آیین نامه اجرایی قانون بودجه را به تصویب رساند.

هیأت وزیران با تخصیص مبلغ یکصد میلیارد ریال اعتبار هزینه ای به بانک کشاورزی به منظور پرداخت تسهیلات لازم به کشاورزان برای جبران آسیب های بخش کشاورزی ناشی از وقوع خشکسالی های اخیر و عدم امکان تأمین آب لازم در باهوکلات شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان موافقت کرد.

تصویب آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال 1398 با رویکرد ایجاد و تثبیت اشتغال در کشورهیأت وزیران آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1398 کل کشور، پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه را با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد از طریق کمک های فنی و اعتباری به تصویب رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه اجرایی قانون بودجه 98 با رویکرد ایجاد و تثبیت اشتغال

تصویب آیین نامه اجرایی قانون بودجه 98 با رویکرد ایجاد و تثبیت اشتغال