مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:502019-05-26دانش

نقش آموزش های تخصصی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران


رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آموزش ها در واحد علوم پزشکی تهران، عمدتا آموزش‎هایی با محور تخصصی است، گفت: این آموزش ها به نوعی نقش آموزش تکمیلی دارند که فارغ التحصیلان دانشگاه ‎های علوم پزشکی کشور اعم از مقاطع کاردانی، - کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و حتی تخصص های پزشکی می توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید مهدی طبایی با بیان اینکه عمده خصوصیت جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی پیشرو بودن در مسائل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است، گفت: مأموریت جهاد دانشگاهی در سه حوزه مسائل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبیین شده است.

جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از واحدهای جهاد دانشگاهی کل کشور است که در عرصه علوم پزشکی فعالیت می کند.

وی با اشاره به پیشینه جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در کشور فعالیت می کند.

در سال های اولیه انقلاب اسلامی و در سال 59 جهاد دانشگاهی تشکیل شد که موارد مختلفی را طی این 40 سال اخیر به عهده داشته است.

طبایی افزود: بدنه جهاد دانشگاهی عمدتاً از دانشجویان فعالی است که اغلب در طول تحصیل شان همکاری خود را با این نهاد شروع کردند و در نهایت به عنوان مدیر یا نیروهای دیگر جذب جهاد دانشگاهی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آموزش های تخصصی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

نقش آموزش های تخصصی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران