مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 09:152019-05-26سياسي

نقش استارتاپ ها در حل مشکلات اساسی


رییس بنیاد علمی نخبگان لرستان گفت: توسعه اشتغال در کشور با استفاده از استارتاپ ها میسر خواهد شد.

- دکتر حمزه امیری در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از بزرگترین نگرانی های دولت در حال حاضر موضوع اشتغال است، اظهار کرد: امروزه دغدغه اشتغال در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی ما بسیار غم انگیز است و بنابراین باید طرحی نو در اندازیم و برای این معضل بزرگ راه حلی اساسی طراحی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سوالی که در ذهن متبادر می شود این است که در شرایط کنونی چگونه و از چه راه هایی اشتغال را به وجود بیاوریم، اضافه کرد: ایجاد زیست بوم کارآفرینی و استارتاپ ها موضوعاتی است که برای رسیدن به اشتغال پایدار مدنظر است.

رییس بنیاد علمی نخبگان لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت استارتاپ ها در بسیاری از کشورها به عنوان یک فرصت بی بدیل در حل مشکلات اقتصادی در نظر گرفته شده است و خدماتی که از طریق آنها ارائه می شود توانسته بخش قابل توجهی از مشکلات را برطرف کند، عنوان کرد: در سال های اخیر شاهد رشد استارتاپ هایی در کشورمان بوده ایم که توانسته اند برای هزاران نفر اشتغال زایی داشته باشند.

البته انتظار نمی رود همه استارتاپ ها پس از چند سال دارای چند هزار نفر نیرو باشند، اما فراگیر شدن فعالیت استارتاپی و کسب وکارهای کوچک نوآورانه، می تواند ضمن زمینه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش استارتاپ ها در حل مشکلات اساسی

نقش استارتاپ ها در حل مشکلات اساسی