مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 09:052019-05-26سياسي

تذکر الویری درباره تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم اجرای ماده 94 مصوب برنامه پنج ساله سوم شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: من در خصوص ارائه برنامه 5 ساله سوم شهر تهران توسط شهرداری تذکری دارم.

سال گذشته بحث های زیادی در مورد این برنامه صورت گرفت و مقرر شد بخش باقی مانده برنامه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به شورا ارائه شود.

وی افزود: مطابق ماده 94 مصوبه برنامه پنج ساله سوم، شهرداری موظف بوده با توجه به سیاست های تعیین شده این برنامه را به شورای شهر تهران ارائه کند و در تدوین برنامه مواردی همچون شاخص های کمی مواد برنامه و هدف گذاری های پنج ساله شهر تهران را به همراه برنامه های راهبردی و تعیین موضوعات اولویت دار تا سطح عملیاتی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید حداکثر تا پایان اردیبشهت سال جاری این برنامه را تهیه و برای تصویب به شورای شهر تهران ارسال کند.

لذا لازم است که موضوع تذکر من در اجرای ماده 81 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به عنوان تذکر به شهردار ابلاغ و پاسخ کتبی به همراه مستندات مورد نیاز به شورا ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر الویری درباره تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران

تذکر الویری درباره تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران