مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 18:402019-05-25سياسي

آلایندگی های عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته است


استاندار بوشهر با اشاره به بحث اعتبارات آلاینده های جنوب استان عنوان کرد: در حالی که آلایندگی های زیست محیطی در شهرستان عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته برخی افراد با لابی گری قصد دارند اعتباراتی که حق مردم استان بوشهر به ویژه شهرستان عسلویه است را .

- استاندار بوشهر با اشاره به بحث اعتبارات آلاینده های جنوب استان عنوان کرد: در حالی که آلایندگی های زیست محیطی در شهرستان عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته برخی افراد با لابی گری قصد دارند اعتباراتی که حق مردم استان بوشهر به ویژه شهرستان عسلویه است را به دیگر استان ها تخصیص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به شهرستان عسلویه گفت: به عقیده من بزرگان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس باید نسبت به لابی گری برخی افراد از دیگر استان ها در خصوص جذب اعتبارات عوارض آلایندگی واکنش نشان دهند، چرا که با این لابی گری ها، ظلم مضاعف و بزرگی در حق استان صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: هنوز هیچ گونه سنجش و اقدامی برای تعیین میزان آلایندگی ها انجام نشده است و این مسائل تنها نشأت گرفته از لابی گری برای بردن منابع استان و خیانت در حق استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی های عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته است

آلایندگی های عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته است