مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 13:162019-05-25دانش

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسه فنی کشور سنگال امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی وحرفه ای، صبح امروز شنبه چهارم خرداد ماه سال جاری، ممدوپاکی تیام رییس موسسه فنی و حرفه ای پرومکابیل (promecabile) کشور سنگال در رأس هیأتی با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با ابراهیم .

- دانشگاه فنی وحرفه ای در راستای همکاری های علمی و بین المللی با موسسه فنی و حرفه ای کشور سنگال تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی وحرفه ای، صبح امروز شنبه چهارم خرداد ماه سال جاری، ممدوپاکی تیام رییس موسسه فنی و حرفه ای پرومکابیل (promecabile) کشور سنگال در رأس هیأتی با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و فرج اله طالبی اتویی مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو کردند.

مطابق این گزارش در این دیدار ضمن معرفی کامل ظرفیت ها و توانمند های بالقوه دانشگاه فنی و حرفه ای به طرفین سنگالی زمینه های همکاری دانشگاه با کشور سنگال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به درخواست و نیاز های مطروحه از طرف هیأت سنگالی، پذیرش دانشجو سنگالی در دانشگاه فنی و حرفه ای، برگزاری دوره های کوتاه مدت برای مدرسین سنگالی، برگزاری دوره های مشترک برای دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسه فنی کشور سنگال امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسه فنی کشور سنگال امضا شد