مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:102019-05-25اجتماعي

مسئولان دست بجنبانید که پای مردم در گل و آب مانده است


مسئولان شهرستانی و استانی هر هفته از پل ارتباطی روستاهای بالادست سد گلورد که به دلیل سیل اخیر تخریب شده است و از وضعیت تردد مردم با شناور نظامی، - بازدید می کنند اما در این شرایط باید مسئولان دست بجنبانند که پای مردم در گل و آب مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سد گلورد که بر روی رودخانه نکارود احداث شده است پس از گذشت 50 سال از مطالعات اولیه و گذشت حدود 20 سال از آغاز عملیات اجرایی، بالاخره در 13 تیرماه 1396 با حضور وزیر نیرو افتتاح و آبگیری شد.

در 13 اسفندماه 1395 یعنی 4 ماه پیش از آبگیری سد گلورد، پروژه ساخت پل ارتباطی 60 روستای بالادست سد گلورد به طول 4 کیلومتر در روستای ولم از توابع بخش یانه سر شهرستان بهشهر با حضور استاندار مازندران کلنگ زنی شد اما با گذشت بیش از دو سال هنوز این پروژه هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته است.

مسئولان، تخصیص نیافتن اعتبار و مناسب نبودن محلی که در آن پروژه پل کلنگ زنی شده است را مهم ترین دلایل برای آغاز نکردن عملیات اجرایی ساخت پل ارتباطی روستاهای بالادست سد گلورد عنوان می کنند.

از سوی دیگر پل ارتباطی کوچکی که بر روی رودخانه نکارود مابین روستاهای رودبار و ولم در بخش یانه سر منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر وجود دارد هر دفعه با بارندگی و طغیان رودخانه تخریب می شود و تردد مردم 60 روستای بالادست سد گلورد را با مشکلاتی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دست بجنبانید که پای مردم در گل و آب مانده است

مسئولان دست بجنبانید که پای مردم در گل و آب مانده است