مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 01:362019-05-24سياسي

چرا آیت الله خامنه ای با اجرای برجام موافقت کردند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالله عبداللهی در یادداشتی نوشت: پروسه برجام را شاید بتوان از منظرهای مختلف، پیچیده ترین و پراهمیت ترین برهه تاریخ سیاسی پس از انقلاب اسلامی توصیف کرد؛ - آیا آیت الله خامنه ای مذاکرات هسته ای را که به برجام منتهی شد راه صحیح و مفیدی می دانستند؟ و اگر این چنین نبود، چرا اجازه مذاکرات و اجرای برجام را صادر کردند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالله عبداللهی در یادداشتی نوشت: پروسه برجام را شاید بتوان از منظرهای مختلف، پیچیده ترین و پراهمیت ترین برهه تاریخ سیاسی پس از انقلاب اسلامی توصیف کرد؛ خود متن 159 صفحه ای برجام، فی نفسه حاوی پیچیدگی های بسیار و حتی ابهامات متعدد درباره تعهدات طرفین است، اما فرامتن برجام نیز اگر ظریف تر از متن آن نباشد، یقیناً کمتر هم نیست و همین مساله برای عده ای سوءتفاهم هایی را در فهم آن پدید آورده است.

موضع و رویکرد آیت الله خامنه ای نسبت به پروسه مذاکرات هسته ای با آمریکا و متن توافق نهایی، مهم ترین جزء فرامتن برجام است.

پرسش مرکزی این است که آیا آیت الله خامنه ای مذاکرات هسته ای را که به برجام منتهی شد راه صحیح و مفیدی می دانستند؟ و اگر این چنین نبود، چرا اجازه مذاکرات و اجرای برجام را صادر کردند؟ مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا، از فروردین سال 91


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آیت الله خامنه ای با اجرای برجام موافقت کردند؟

چرا آیت الله خامنه ای با اجرای برجام موافقت کردند؟