مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 23:102019-05-24سياسي

تاکیدات مقام معظم رهبری موجب جان گرفتن بیشتر حوزه دانش بنیان می شود


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه فعالیت های دانش بنیان گفت: توسعه فعالیت های دانش بنیان بر اساس تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور بوده است و هر چند که در این حوزه در سال های اخیر اقداماتی صورت گرفته است، - ولی رشد آن منطبق بر انتظارات ایشان نیست.

دکتر مهدی مهدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه دیدار هزاران نفر از دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: موضوع دانش بنیان قدمتی از سال 85 دارد و بیشتر با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری در کشور شکل گرفت و در سال 1389 قانون آن مصوب شد و به تدریج در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد مسائل مرتبط با حوزه های دانش بنیان بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فعالیت های دانش بنیان امروز تبدیل به یک واقعیت در اقتصاد کشور شده است، اظهار کرد: ولی در این حد کفایت نمی کند.

بر اساس آمارهای ارائه شده 4 هزار و 400 شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شده است، همه این تعداد شرکت ها ممتاز نیستند و برخی از آنها ممکن است دچار مشکلات عدیده ای باشند و نقش آفرینی آنها ضعیف باشد.

مهدی نژاد اضافه کرد: علاوه بر آن خیل عظیمی از نیروی انسانی داریم که عمدتاً جوان هستند و می توانند در این عرصه حضور داشته باشند؛ از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدات مقام معظم رهبری موجب جان گرفتن بیشتر حوزه دانش بنیان می شود

تاکیدات مقام معظم رهبری موجب جان گرفتن بیشتر حوزه دانش بنیان می شود