مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 14:302019-05-24سياسي

علم الهدی: ولنگاری و بی بند و باری برای جوانان نشاط نمی آورد


ائمه جمعه سراسر کشور امروز در نماز جمعه ها با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم در طول انقلاب در برابر دشمنان، عنوان کردند با توجه به مشکلات ایجاده شده مردم باز هم دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

- ولنگاری و بی بند و باری برای جوانان نشاط نمی آورد امام جمعه مشهد با گرامی داشت سال روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد ؛ این جمله از ابعاد مختلف قابل تحلیل و تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: در ظاهر خرمشهر با برنامه ریزی فرماندهان و نقشه ای که در عملیات بیت المقدس تنظیم کردند و فداکاری و شهامت و قدرت رزمندگان اسلام فتح شد؛ نه طوفانی، نه بادی، نه سیلی و نه یک حادثه ای طبیعی آمد که بگوییم در دست آنان نبود و آن حادثه باعث فتح خرمشهر شد.

علم الهدی با طرح این پرسش که نقش خدا در فتح خرمشهر چه بود؟، تصریح کرد: نیروهایی که در عرصه فتح خرمشهر اقدام کردند دو جریان بودند، یکی فرماندهانی که برنامه ریزی کردند و نقشه جنگ و دفاع را تنظیم کردند و یکی هم رزمندگان از جان گذشته ای که وارد عملیات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: ولنگاری و بی بند و باری برای جوانان نشاط نمی آورد

علم الهدی: ولنگاری و بی بند و باری برای جوانان نشاط نمی آورد