مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 14:052019-05-24سياسي

خادم حرمین شریفین واقعی سید حسن نصرالله است


حرمین شریفین در نزد مسلمانان از احترام و جایگاهی برخوردار است که هیچ امری جز خون مسلمان بر آن برتری ندارد و این حرمین تضمین کننده وحدت، همبستگی، - گذشت و توافق نظر میان تمامی گروه های اسلامی است؛ همانطور که حرمین شریفین در تحکیم گفتگو، تفاهم و همکاری با ادیان دیگر و عقاید آنها نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، حرمین شریفین نماد وجود امت اسلامی، آزادی، عزت و کرامت آن است و همچنین دربردارنده مهم ترین تجلی های ایمان، عبادت، خیر و صلح است و نه تنها میراث مسلمانان و عقیده آنها را شامل می شود، بلکه تاریخ تمامی ادیان ابراهیمی را در بردارد.

از اینجا، نقش خادم حرمین شریفین تلاش برای تحقق تمامی این ارزش ها می شود و اگر هدف آن حقیقتاً خدمت به این حرمین باشد در وهله نخست باید امنیت حرمین را حفظ کند.

با تحقق این نقش گسترده، مفهوم خادمین حرمین جایگاه بزرگی را در نزد عرب ها و مسلمانان و در مقابل تمامی جهانیان به دست می آورد و وجهه آن آیینه ای از اقتدار و اصالت امت و نماد مقدس بودن و پاکی برای ملت های آن می شود.

اما دنبال کردن رخدادهای منطقه ای و بین المللی در حال حاضر ثابت می کند که این صفات بر پادشاه عربستان و نظام پادشاهی او انطباق ندارد، چراکه نظام سعودی ریختن خون مسلمانان در یمن را مباح می داند، در حالی که خون مسلمانان حرمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم حرمین شریفین واقعی سید حسن نصرالله است

خادم حرمین شریفین واقعی سید حسن نصرالله است