مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 09:112019-05-24دانش

دستگاهی که با برد بی نهایت درب خانه را برایتان باز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک پژوهشگر جوان در آذربایجان شرقی موفق به ساخت محصولی شده است که با آن می توان از راه دور، - یک محقق ایرانی موفق به ساخت دستگاهی با برد بی نهایت شد که با آن می توان از راه دور هر دربی که قفل کرده اید را، باز کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک پژوهشگر جوان در آذربایجان شرقی موفق به ساخت محصولی شده است که با آن می توان از راه دور، دربی که قفل کرده اید را باز کنید.

این محصول با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ثبت اختراع بین المللی شد.

صلاح الدین زندی پوریان سازنده این محصول اینگونه درباره اختراعش گفت: تمامی درب بازکن های موجود در بازار (صوتی و تصویری) به وسیله سیم کشی به داخل خانه ها وصل می شوند.

این محصول با قرار گرفتن در سیستم سیم کشی قابلیت ارتباط صاحب منزل با مراجعه کننده و زمانی که او در خانه نیست، ایجاد می کند.

زندی پوریان ادامه داد: هر فردی که ملک، مغازه یا آپارتمانش را قفل کرده است در هر زمان و مکان می تواند با فرد مراجعه کننده ارتباط برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی که با برد بی نهایت درب خانه را برایتان باز می کند

دستگاهی که با برد بی نهایت درب خانه را برایتان باز می کند