مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 08:352019-05-24پزشكي

هشدار وزارت بهداشت در آستانه فصل گرما؛ پرتوهای خورشید را جدی بگیرید


با آغاز فصل گرما و تغییر وضعیت تابش خورشید همواره یکی از دغدغه های جدی مردم مراقبت از پوست و جلوگیری از آفتاب سوختگی در این فصول است.

اما نکته قابل توجه این است که محافظت از پوست در برابر پرتوهای خورشیدی نباید تنها به این فصل منتهی شود و توجه به نوع پوشش .

- هشدار وزارت بهداشت در آستانه فصل گرما؛ پرتوهای خورشید را جدی بگیرید با آغاز فصل گرما و تغییر وضعیت تابش خورشید همواره یکی از دغدغه های جدی مردم مراقبت از پوست و جلوگیری از آفتاب سوختگی در این فصول است.

اما نکته قابل توجه این است که محافظت از پوست در برابر پرتوهای خورشیدی نباید تنها به این فصل منتهی شود و توجه به نوع پوشش و زمان قرارگیری در معرض نور خورشید از نکات حائز اهمیت است.

مهندس علی گورانی - مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سرطان پوست از پنج سرطان شایع در دنیاست، گفت: علت اصلی ابتلاء به سرطان پوست، نور خورشید بویژه تشعشعات فرابنفش آن است.

البته سرطان پوست مرحله آخر از آسیب هایی است که نورخورشید دارد.

از آسیب های دیگر می توان به پیر پوستی، آفتاب سوختگی و… اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه راه حل این موضوع ساده است، اما توجه کافی به محافظت از پوست در برابر نور خورشید در کشور صورت نمی گیرد، افزود: زیبایی یکی از موضوعات مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت بهداشت در آستانه فصل گرما؛ پرتوهای خورشید را جدی بگیرید

هشدار وزارت بهداشت در آستانه فصل گرما؛ پرتوهای خورشید را جدی بگیرید