مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 04:002019-05-24سياسي

سمامی: عدم آشنایی مردم از حقوق شان یکی از دلایل کثرت دعاوی است


عدم آشنایی مردم نسبت به حق و حقوق خودشان یکی از دلایل مهم کثرت دعاوی و نزاع ها در جامعه است.

- / پاسخ به دعوت رییس قوه قضاییه در بررسی دلایل وقوع نزاع ها/ سمامی: عدم آشنایی مردم از حقوق شان یکی از دلایل کثرت دعاوی است یک وکیل دادگستری گفت: عدم آشنایی مردم نسبت به حق و حقوق خودشان یکی از دلایل مهم کثرت دعاوی و نزاع ها در جامعه است.

عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز خرسندی از دعوت رییس قوه قضاییه از کارشناسان و اساتید برای پیگیری کارشناسی شده و آکادمیک مباحث دعاوی و نزاع، اظهار کرد: باید از دیدگاه های مختلفی به این موضوع نگاه کرد و مطالعات دقیق در این زمینه به دست آورد.

وی افزود: نگاه دانشگاهی، تئوریک، فلسفی و با پایه و اساس به جرایم و نوع دعاوی از ناحیه قوه قضاییه بسیار نگاه خوب و عالی خواهد بود، چون وقتی اساس و ریشه این جرایم یا دعاوی حقوقی را به دست بیاوریم می توانیم در جهت پیشگیری از این جرایم و اقدامات برنامه ریزی کرده و به شکل آکادمیک به بحث جبران این موضوعات بپردازیم تا باعث شود دعاوی و اینگونه نزاع ها در دادگستری ها کمتر شود.

این وکیل دادگستری با اشاره به اینکه دعاوی مطرح در دادگاه ها انواع مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: اعم از دعاوی حقوقی، همچنین نزاع و پرونده های کیفری، تجاری و مباحث امور حسبی با موضوعات متنوع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمامی: عدم آشنایی مردم از حقوق شان یکی از دلایل کثرت دعاوی است

سمامی: عدم آشنایی مردم از حقوق شان یکی از دلایل کثرت دعاوی است