مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 15:052019-05-23بين الملل

واشنگتن انحلال آنروا را خواستار شد


آمریکا آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) را نمونه ای که مردم فلسطین را سرخورده کرده توصیف کرد و خواستار انحلال آن شد.

- آمریکا آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) را "نمونه ای که مردم فلسطین را سرخورده کرده" توصیف کرد و خواستار انحلال آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، جیسون گرینبلات، نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه در جریان سخنرانی خود در مقابل شورای امنیت تصریح کرد: وقت آن فرا رسیده که کشورهای میزبان آوارگان و سازمان های غیر دولتی، خدماتی را که این سازمان بین المللی ارائه می دهد، تحویل بگیرند.

گرینبلات که با جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در طرح صلح موسوم به معامله قرن همکاری می کند و قرار است پس از ماه رمضان رونمایی شود، گفت: وقت آن فرا رسیده است بررسی طرح انتقال خدمات آنروا به دولت های میزبان آوارگان و یا سازمان های غیردولتی بین المللی یا داخلی آغاز شود.

در همین راستا، پی یر کرینبول، کمیسیونر عالی آنروا تصریح کرد: این آژانس توانست کسری بودجه به ارزش 446 میلیون دلار در سال گذشته را از طریق کاهش بودجه و مشارکت حامیان مالی جدید جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن انحلال آنروا را خواستار شد

واشنگتن انحلال آنروا را خواستار شد