مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 09:062019-05-23دانش

اصلاح روند آموزش با به کارگیری رسانه محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم دورهمی و افطار دانشجویان و اساتید دانشگاه خیام مشهد به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد و سیدبشیر حسینی، - عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما گفت: رسانه وسیله رشد افراد است و می توان از این ابزار برای اصلاح روند آموزش در کشور استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم دورهمی و افطار دانشجویان و اساتید دانشگاه خیام مشهد به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد و سیدبشیر حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما مهمان ویژه این مراسم بود.

حسینی در این مراسم با بیان اینکه رسانه فوق العاده پیچیده و در دسترس است، گفت: رسانه وسیله رشد افراد است و پیش از این بود یا نبود رسانه اهمیت چندانی نداشت، اما امروز حضور رسانه در زندگی انسان قطعی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما با اشاره به اینکه رسانه که ابزار رشد عده ای است، باعث اتلاف عمر برخی دیگر شده است، بیان کرد: خواستگاه من دانشگاه است و اگر امروز به رسانه رفتم به این دلیل بود که احساس کردم رسانه هم امروز برای ما یک دانشگاه است.

وی به اهمیت اصلاح روند آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت: اگر با این رویکرد که رسانه هم نوعی دانشگاه است، وارد رسانه بشویم، می توانیم از این طریق به دنبال اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح روند آموزش با به کارگیری رسانه محقق می شود

اصلاح روند آموزش با به کارگیری رسانه محقق می شود