مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 14:252019-05-22فناوري

مایکروسافت هم دستگاه های ویندوزی هواوی را تحریم می کند؟ 


به نظر می رسد که هنوز مایکروسافت تصمیم قاطعی برای تحریم دستگاه های ویندوزی هواوی نگرفته و قصد دارد اعلام تحریم علیه این شرکت چینی را به تعویق بیاندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوالی که ممکن است برای بسیاری از کاربران محصولات هواوی پیش بیاید، رویکرد سایر شرکت های تکنولوژی همچون مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز در قبال محصولات هواوی است و اینکه آیا آنها نیز قصد دارند همچون گوگل پیش قراول تحریم های جدید دولت آمریکا علیه شرکت چینی هواوی باشند و از انتشار به روزرسانی و ارائه هرگونه سرویس و خدمات خود به آن خودداری کرده و سر باز زنند یا خیر.

در فضای مجازی و رسانه های بسیاری این سوال مطرح شده است که مایکروسافت چه تصمیمی در خصوص انتشار به روزرسانی های دستگاه های مبتنی بر ویندوز هواوی گرفته است که تاکنون پاسخ واضح و روشنی از مایکروسافت به گوش نرسیده است.

این طور که به نظر می رسد مایکروسافت فعلاً ترجیح داده در سکوت خبری به تصمیم گیری درباره انتشار یا عدم انتشار به روزرسانی های ویندوز برای محصولات شرکت چینی هواوی بپردازد و بنابراین رویکرد روشنی را تاکنون از خود به نمایش نگذاشته است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، این در حالیست که بعد از گوگل، سایر شرکت های آمریکایی نظیر اینتل و کوالکام نیز روز گذشته اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت هم دستگاه های ویندوزی هواوی را تحریم می کند؟ 

مایکروسافت هم دستگاه های ویندوزی هواوی را تحریم می کند؟