مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:552019-05-22دانش

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت


تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت در دنیای امروز با توجه به نیاز جامعه، می توان گفت رشته مدیریت و بیزینس به یکی از بالاترین اولویت های مراکز آموزشی تبدیل شده است.

- در دنیای امروز با توجه به نیاز جامعه، می توان گفت رشته مدیریت و بیزینس به یکی از بالاترین اولویت های مراکز آموزشی تبدیل شده است.

رشته مدیریت و تجارت در کشور استرالیا و در واقع تحصیل در استرالیا علاقه مندان بسیاری داشته و دانشگاه های استرالیا جزء بهترین و پیشرفته ترین دانشگاه های دنیا در امر ارائه رشته های به روز مدیریتی می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام گروه راد، در واقع رشته های مدیریت و بیزینس در کشور استرالیا بسیار گسترده می باشد و برای اعزام دانشجو به خارج کشور تقاضای زیادی دارد.

معمولاً افراد مختلف با مدارک دانشگاهی مختلف به شرط داشتن سابقه کاری مدیریتی می توانند وارد دوره های متفاوتی از رشته های بیزینس شوند.

به طور مثال اگر فردی که رشته مهندسی را در مقطع لیسانس در کشور ایران و یا کشور دیگری سپری کرده باشد، می تواند برای مقطع فوق لیسانس در یکی از گرایش های رشته مدیریت و تجارت به شرط داشتن سابقه کاری مرتبط می تواند تحصیل کند.

تقریباً اکثر دانشگاه ها داشتن سابقه کار در مدت زمان معلوم را جز الزامات اصلی ورود به رشته های مدیریت و تجارت قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت

تحصیل در استرالیا در رشته مدیریت و تجارت