مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:052019-05-22بين الملل

مخالفت بازرگانان فلسطینی با شرکت در کنفرانس اقتصادی آمریکا در بحرین


برجسته ترین بازرگانان فلسطینی که برخی از آنها دعوت نامه هایی برای شرکت در کارگاه اقتصادی آمریکا در بحرین دریافت کرده اند، مخالفت خود را با حضور در این کنفرانس اعلام کردند.

- برجسته ترین بازرگانان فلسطینی که برخی از آنها دعوت نامه هایی برای شرکت در "کارگاه اقتصادی" آمریکا در بحرین دریافت کرده اند، مخالفت خود را با حضور در این کنفرانس اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، بازرگانان برجسته فلسطینی ضمن اعلام مخالفت خود با پیشنهاد برگزاری کنفرانس اقتصادی آمریکا در بحرین در ماه ژوئن، برگزاری این کنفرانس را تحقیرآمیز و غیرسازنده قلمداد کردند.

در همین راستا، بشار المصری، موسس شهرک پیشرفته روابی در فلسطین، اعلام کرد که ابراهیم برهم، مدیر اجرایی شرکت مهندسی و الکترونیک صفد که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در کرانه باختری در این زمینه است، تاکید کرده که به رغم دریافت دعوتنامه قصد ندارد در این کنفرانس شرکت کند، چراکه برگزاری این کنفرانس بدون تصمیم ملی بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: برگزارکنندگان این کنفرانس آرمان و آرزوهای هر فرد سرمایه گذار احتمالی را از بین می برند، چرا که کلیدی برای هیچ راه حلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت بازرگانان فلسطینی با شرکت در کنفرانس اقتصادی آمریکا در بحرین

مخالفت بازرگانان فلسطینی با شرکت در کنفرانس اقتصادی آمریکا در بحرین